onsdag 11 maj 2011

Onsdagstankar

Godmorgon!
Ännu en orolig natt, men snart har jag semester och då ska
jag tryna länge. Och imorgon ska jag skaffa fler av de enda
tabletterna som funkar mot min halsbränna. Jag ser en ljusning!

14 arbetsdagar kvar i maj (15 om man räknar med idag).

Kvar att göra:
Montera skötbordsdel
Ställa i ordning skötbordsplatser uppe och nere
Tvätta bodys i udda färger
Köpa blöjor och div. apoteksgrejer
Hämta hem och montera säng
Köpa madrass, madrasskydd & pytteliten kudde
+ lite annat smått

Dessutom skulle jag vilja: ha hem en fåtölj till läshörnan,
tapetsera och måla om sovrummet, beställa förstoringar
av foton, sy färdigt tavlan, beställa planscher (som aldrig
finns i lager), göra färdigt vårstädningen i trädgården,
baka en massa, göra egna bebiskläder, göra klart i
biblioteket, osv.

Men den där "vilja-listan", den tar jag inte så hårt på.
Vi ska ju dessutom hinna med 4 födelsedagar, ett dop,
Seinfeld i Globen och midsommar innan bebis kommer.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Bra, du hinner med det du hinner!

Omentjej sa...

Beth: Ja det som inte blir gjort ska jag inte gräma mig över. :)