måndag 23 maj 2011

Grattis pappa! + Nytt till bebis

Familjetemat fortsätter, idag fyllde min fina pappa år
så vi har varit på kalas, dessutom firar min syster & svåger
2-årig bröllopsdag. Grattis!!



Igår handlade vi lite nytt till bebis, jag hade sett så fina
Newbieplagg och dessutom hade vi varken strumpor eller
någon mössa. 3 för 2 när vi kom till affären så det blev en
vit stickad overall också. Vi hämtade dessutom hem
spjälsängen så nu är ska vi bara montera skötbord så är
vi nästan redo (hm, nja, men i alla fall...).

Det tog verkligen emot imorse men jag pallrade mig upp
och cyklade i sakta mak till jobbet. Daniel fick dock hämta
mig för jag hade så mycket sammandragningar och ont att
jag knappt kunde gå vid lunchtid. Dessutom huvudvärk.
Klädde av mig och kröp ner i sängen när vi kom hem och
somnade nästan direkt. Sedan låg jag och vilade nästan
hela em. innan vi gick till pappas kalas.

Jag är fortfarande jättetrött, idag är första dagen jag känt
att det verkligen varit jobbigt att gå, jag tycker jag har
kunnat traska på ganska hyfsat tidigare men på fm. kunde
jag inte ens ta trappan ner till fikarummet. Efter vilan är
det dock bättre och det blir nog tidigt i säng idag.

Inga kommentarer: