måndag 16 maj 2011

Knycker en dagens från Petra

Humör: Rätt ok, men lite tröttgnällig

Gjort: Jobbat sen 7.30

Planer: Blir hämtad av mor och far, ska hjälpa dem med
en sak hemma, sen kanske se ngn av serierna jag följer. Läsa.

Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Datorbrus och tangentbordsknapprande (kan man säga så?)

Läser: Mail på jobbet, "Igelkottsklubben" hemma

Dricker: Vatten

Äter: Ingefärskotletter, melon & getost till lunch. Banan.

Bästa: Snart fika, snart klar för dagen

Sämsta: Tryckande huvudvärk, trött

Barn: Har bökat runt för fullt på fm, det brukar mest
vara hålligång på kvällarna nu på senare tid

Väder: Allt på en gång tror jag, utom åska som vore skönt

Dagens Bild: Med tanke på mina utbrott nu på sistone ;)

3 kommentarer:

Petra sa...

Underbar lista! Jag hoppas att huvudvärken har släppt.

Kram

IngelaMollly sa...

Lite sött och lite salt. Vad är det för spännande serier du följer? Kram!

Omentjej sa...

Petra: tack, den släppte! Kram!

Molly: Haha, de serier jag ser utan Daniel är lite skäms-tv, typ Top Model & Project Runway (är helt fascinerad av dessa serier). Ser dessutom Grey's anatomy. :) Kram!