måndag 9 maj 2011

Outfit och shopping


Torsdagsoutfit. Har fortfarande inte fått upp bilderna

från vårt lyxiga restaurangbesök.


Lördagsshopping: jordgubbsplantor och rabarber.


Måndagsshopping, äntligen mammashorts!!

Dessa går att fästa upp så de blir kortare men jag

trivs bättre med knälångt med mina svullna ben.


Jag köpte ett stetoskop också (leksaks-) för jag vill

lyssna på magen. Hoppas det funkar.


När jag kom hem visade termometern på 30 grader

och vår stackars rabarber slokade redan, vi måste ha

slarvat med vattningen igår.


Nu är jag övertrött efter den nu normalt taskiga sömnen.

Hoppas kalasvädret håller i sig nu, allt blir så magiskt!!

6 kommentarer:

Alexandra sa...

Å guuuuud så skönt. Jag kan inte vänta på shortsväder häruppe.

Camillas dagar sa...

Söt du är! Hoppas att du kan höra hjärtljuden med leksaksstetoskopet nu. :)
Kramar!

S sa...

Men alltså...du är inte så stor! Men gölli' som köpt stetoskop!!

Omentjej sa...

Alex: På gång va? Jag vräker mig ut i solen trots risk för pigmentfläckar, det är ju så ljuvligt!

Camilla: :) Tyvärr funkade det inte, men nu har jag hittat ett riktigt stetoskop till ett överkomligt pris så jag gör ett nytt försök! :D

S: Man måste ju hålla koll på ongen sin :D

Fifi sa...

Hoppas det funkade bättre med det riktiga stetoskopet!

Och hoppas den här värmen blir kvar för evigt!

Omentjej sa...

Fifi: Ja, det är så ljuvligt med värmen!! Dofterna och fåglarna och ljuset och stillheten!!
Har inte fått tag på det andra stetoskopet tyvärr, slut i lager. :/