tisdag 31 maj 2011

Ich bin so müde

Ojojoj, två heldagars konferens... nu är jag trött och
fötter/ben är genomsvullna. Som att gå på kuddar.

Mycket bra konferens! Idag hade vi mest grupparbeten
och kunde sitta utomhus i olika grupper, njuta av den
gassande solen, doften av tjära och syrén, åsynen av den
500 år gamla eken... Lycka i koncentrerad form, och jag
hade kunnat sitta där i trädgården/parken hela dagen.

Igår em. fick jag förfärligt ont i ljumskar och rygg.
1½ timme höll det i sig och jag fick skippa både eftersnack
och turen till smedjan med sillbricka utomhus. I stället
kröp jag ner i sängen och det var enbart för att jag faktiskt
blev hungrig som jag pallrade mig upp till middagen.

Nu sitter jag med fötterna uppallade och bara njuter av
att vara hemma igen!!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Du är duktig som orkar hänga med på såna aktiviteter tycker jag. :)
Borta bra, men hemma bäst va? Njut nu. Kram!

Omentjej sa...

Camilla: Ja verkligen, hemma bäst! :) Kram!