söndag 3 april 2011

Under 100

Känns lite smågalet att det är mindre än
100 dagar kvar till bf.

Imorgon börjar jag jobba igen, det känns helt ok,
jag har ingen ångest eller så, men det beror nog
mycket på att jag som sagt redan lämnat över mycket,
har sluppit bli mailbombad under frånvaron (är
förvånad måste jag säga, men det tog nog skruv att
jag informerade alla jag jobbar mot i god tid innan)
och inte har så lång tid kvar att jobba innan
sommar, sol och att bli mamma på heltid.

Mina kläder från asos hann inte komma, hoppas det
ligger ett paket i lådan imorgon. :)

3 kommentarer:

Petra sa...

Det går fort, vilken spännande tid ni har framför er!

Camillas dagar sa...

Hoppas paketet ligger där i morgon, som en liten belöning för att du jobbat förta dagen. :) Hoppas att det går bra och att det känns roligt att komma igång igen.
Kram kram!

Omentjej sa...

Petra: Ja verkligen!!

Camilla: Ja jippi, det låg i lådan!! Det är roligt att vara tillbaka men det verkar ta en stund att komma igen på riktigt. Kram kram!