tisdag 26 april 2011

Måndag kväll, nej tisdag är det visst...

Hjälp vad vi är trötta idag, jag & min man.
Efter jobbet gick jag en sväng på stan, letade
mammashorts & köpte present till en kollega.
Vi brukar turas om att köpa till varann på vår avdelning.

Det blev ett stort rosa fat från Mateus

och en jättefin bok som jag fyndade på rean.

Jag hade platta tygskor idag och kände mig riktigt
eländigt ful i dem, de passade inte till klänning
i alla fall, dessutom skavde de. Måste. Hitta. Nya. Skor.

Hur som helst. Det blir tidigt i säng ikväll.

4 kommentarer:

Petra sa...

Otroligt fint fat. Vill ha!!!

Omentjej sa...

Petra: Mm, det är jättefint! Det finns så mkt fint i den serien, men billigt är det ju inte precis. Bra sak att önska sig dock.

S sa...

Jag har köpt jättesköna tygskor. Keds. Supersköna! Men alla har ju olika fötter, så det är ju lite svårt att tipsa om skor...

Omentjej sa...

S: ja det är ju så. Jag har breda fötter med korta tår så det är många skor som går bort helt för mig.