fredag 8 april 2011

Fredagslista

Jag........
Är glad över: att det är helg på gång!
..besviken över: min bristande ork.
Tänker på: vad vi ska handla, hur jag ska jobba den tid som är kvar, att jag måste köpa lågskor som jag kan ha till klänning.
Irriterar mig på: att de borrar & hamrar på plan 1.
Lyssnar på: Katie Melua.
Fantiserar om: Lördagsfrukost, bebis.
Oroar mig för: Ingenting tror jag.
Känner: lycka, lugn, trötthet.
Hoppas: att det blir en strålande helg.
Ser fram emot: Dop, födelsedagar (en jämn!), Hälsingland (& bebis, tjôta).
Är lättad över: att det finns alternativ till att jobba 100%.
Undrar: Om halsbrännan ska hålla sig på mellannivå eller slå ut i full blom under dagen.
Är tacksam över: allt gott i mitt liv, och det är det mesta.
Vill: Få något roligt i brevlådan (får en tidning idag kom jag precis på!).
Önskar: ....att ni får en riktigt skön helg!

5 kommentarer:

Petra sa...

Vilken skön lista. Önskar dig oxå en härlig fredag.
Kram

Anonym sa...

Trevlig helg!
/Bella

Kikan sa...

Och en skön helg önskar jag dig oxå. Kram Kikan

alfamamma sa...

Hoppas din helg blir himla skön också! Och att frukosten blir till belåtenhet. :)

Omentjej sa...

Petra: Kram!

Bella: Detsamma! :)

Kikan: Ha det så bra med lillkillen!! Kram!

alfamamma: Drömfrukost, inte minst citroncroissanterna, åhå!! :)