torsdag 7 april 2011

Så mycket bättre...

Jag slutade 13.30, åkte hem till syrran (vilken storm!!,
hjälp!). Medan hon var hos frisören låg jag på soffan
med en tungt sovande bebis på mig. Där började läkningen.

En eftermiddag/kväll i lugn och ro där gjorde underverk,
jag blev på strålande humör!! Halv åtta kom mr D och
hämtade mig så jag fick en rejäl dos av lycka, det var
så skönt att umgås med söstra mi och hinna prata ordentligt.
T var på strålande humör och fyrade av de mest fantastiska
leenden. Det gör fortfarande ont men det har minskat betydligt,
troligen för att jag fick slappna av totalt hela em/kvällen.

Nu ska jag krypa i säng och läsa, sen är det bara en dag
kvar till helg och vår superlyxiga lördagsfrukost, hurra!

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Så skönt att det känns bättre! Familjen äger! Har precis för mig att ICa Grytan har croissanter, har du kollat där?

Anonym sa...

Vilken mysig dundermedicin!

Ang croissanter så kan man köpa frysta bake-off croissanter (sådana de bakar i butik och säljer själva) på student-ICA här i stan. Kanske går att deala till sig i Gurkstan också?

Omentjej sa...

Molly: Ja det finns i sortimentet såg jag (fast när vi var där var de slut, men på Maxi har de massor, olika sorter dessutom, mmm...).


mellanbarnet: Mm, bästa medusinen! Yes, fanns på Ica, hurra!