torsdag 14 april 2011

Hos barnmorskan

Lilla pyret har det alla tiders därinne.
Alla värden var toppenbra och magen ligger
precis mitt på tillväxtkurvan. Blodtrycket
som jag trodde hade rusat i höjden låg på
128/76. Jag är stabil helt enkelt. ;)

Hon blev dessutom imponerad av att jag gick
med så raska steg trots både operation och
stor mage. Det funkar kortare sträckor iaf.

Sedan började vi prata om att njuta av den
sista tiden innan bebisen kommer, inte stressa
bort den med en massa måsten. Vi har en del
små lyxigheter inplanerade framöver.
Vi pratade dessutom om sparris och jag blev
så sugen så jag tror jag måste gå till Ica... Haha.

2 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det låter bra! Har också sparrissug! Det får bli i påsk!!

Omentjej sa...

Beth: Mkt bra idé! Jag är proppmätt nu och mycket mycket nöjd!!