onsdag 6 april 2011

Onsdagstankar

* Efter en väldigt grå och regnig dag bröt
solen fram och värmde från en knallblå himmel!
Det var (är) inte ens kallt i skugga och blåst!
(Kallare inne än ute till och med.) Ljuvligt!!

* Mina stövlar som glappar på morgonen gör det
inte när jag ska hem efter jobbet.

* Ikväll ska jag lägga mig senast 21.00.

* Nu ska den här tjejen inta ryggläge på den
uppletade spikmattan, en dag på jobbet gör inte
precis gott för nacke/axlar (aj aj mitt huvud!).
Bok och öppen dörr för vårluft (borde eg. vara ute)
för sinnesfriden. Kanske slumrar jag till en stund
(välbehövligt), om jag inte måste ge efter för den
nästan ständiga hungern...

4 kommentarer:

Petra sa...

Ha en underbar härlig kväll.
Kram

IngelaMollly sa...

Ja, visst är det otroligt hur snabbt det kunde skifta? Härligt! Ta hand om dig nu! Kram!

Librarybeth sa...

Äta och sova - det är bra att du satsar på det! Jag borde också tänka på att prioritera sömn...

Omentjej sa...

Petra: Tack & kram!

Molly: Fantastiskt! Kram!

Beth: Mm, ibland blir man knockad av basbehoven. :)