onsdag 20 april 2011

Packa kappsäck & en massa najs

Blev bjuden på påsklunch med jobbet, najs.

Men H&M har inte fått in mammashorts än, bajs!
Det kryllar av shorts överallt utom på avd.
där de flesta är varmare än alla andra. Morr.

Jag köpte nya solbrillor, mkt lika mina gamla
favoriter som pajade häromdagen.

Vi fick påskägg från jobbet trots motsatt rykte.

Varmt och gott trots lite moln.

Slutade kl. 14 och åkte hem till syster + dott.

Kom hem och planterade blomlåda och utekruka
(samt konstaterade att jag skulle haft ung. lika
många blommor till för att fylla upp... jaja).

Nu har jag börjat packa inför påsken, imorgon drar vi!!
Viktigast är myskläder, kamera, böcker/tidningar & pyssel.

En halv dags jobb till bara, det firar jag med
fullkornsvälling & mesost (ej fjällbrynt, urk!)
som äntligen finns här hemma igen. :)

Inga kommentarer: