fredag 15 april 2011

Finally fredag

Andra jobbveckan efter återkomsten avklarad och den
har gått mycket lättare, inte minst för att jag redan
börjat minska i tid.

Jag pratade med min chef idag och han var tom. ännu
mer positivt inställd än jag hade trott, det var nästan
som att han bara suttit och väntat på att jag skulle
fråga. Vi har hittat världens smidigaste lösning som
innebär att jag är på jobbet precis så mycket eller lite
som jag orkar, det kan vara 90% en dag och 100% nästa,
eller 75%. Jag älskar att det är så flexibelt!!

Nu är jag riktigt riktigt trött, men på ett behagligt sätt.
Hoppas ni får en fin kväll!

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Grattis, vilken bra arbetsgivare du har! Kram!

Librarybeth sa...

Vilken arbetsgivare! Toppenbra! Ha en skön helg!

Omentjej sa...

Molly & Beth:
Ja jag är verkligen lyckligt lottad, mitt jobb är väldigt självständigt och flexibiliteten är nog det jag uppskattar allra mest. Kram!

alfamamma sa...

Åh, så himla härligt med en samarbetsvillig arbetsgivare!

Omentjej sa...

alfamamma: Verkligen guld värt!!