lördag 29 januari 2011

Fina fina lördag!

Solen skiner!

Älskade Daniel kom hem med vackra tulpaner igår,
en fröjd för ögat.

Jag fick lite energi och har både röjt och dammsugit,
det var inte igår ska jag säga.

Jag kan utan problem sova i 12 timmar, den här natten
blev det åtminstone 10 och det gör underverk!

Snart ska vi promenera iväg till Ica och köpa kaffe -
slut imorse, mindre katastrof.

Sen ska vi dricka kaffe och äta mackor som komplement
till morgonens ägg & bacon (äntligen aptit igen!).

Idag eller imorgon ska vi hälsa på syster, svåger & bebis.

Ikväll ska vi äta cheesecake, den jag gjorde igår. Mmm.

Pyret gör sig påmint och skuttar runt i magen, mysigt.

Sovmorgon imorgon igen, underbart!!

2 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Vilken mysig lördag! :)
Här har vi varit ute och åkt skidor igen, soligt och ljust i dag. Jag fick nästan vårkänslor. Man börjar ana ljuset i tunneln nu. Lovely!
Kram på dig!

Omentjej sa...

Camilla: Ja det är en helt annan sorts ljus nu när solen skiner! Och visst anar man våren, helt klart! Härligt med skidåkning i det vackra vädret, kram!