lördag 22 januari 2011

New York, New York


Vi åker den 13:e februari.

7 kommentarer:

Frida sa...

åååh!!!!

Petra sa...

Vad underbart. Dollarn är ju så låg!

Librarybeth sa...

Och vi frågar Librarybeth om hon är avundsjuk...
- Avundsjuk? Jag? Närå, inte alls.
Och vi undrar om Librarybeth talar sanning nu...
-tystnad-
;)

Camillas dagar sa...

Nä, shit vad avundsjuk jag blev nu!!!

Omentjej sa...

Alla: Ja det är verkligen ÅHHH!! Önskar ni alla kunde följa med!! Kram!

Marie sa...

Titta in på ettannatnewyork.blogspot.com

Annars så slår jag ett slag för "The Highline" som utflyktsmål, Tasty hand-pulled noodles i China Town för god och spännande lunch, att ta färjan ToR till Staten Island istället för att gå iland på Liberty Island, att åka upp i Rockefeller Centers "top of the Rock" och titta på Emire State Building istället för tvärt om. Ska du handla på Abercrombie & Fitch - välj Aeropostale istället för billigare och lika bra college-mode.

Till sist: Tänk på att Guggenheim-museet är stängt på torsdagar. Efter två New York-resor har jag fortfarande inte varit där. Dåligt!

Museum of Natural History är magiskt på ett gammaldags vis och jag rekommenderar ett besök.

Omentjej sa...

Marie: Tack!! Natural History museum står i topp på min lista, ser verkligen fram emot ett besök där! :)