söndag 16 januari 2011

Filmdag

Idag var syster + barn här och såg Avatar (extended).
Tredje gången jag såg den och jag tycker den är lika bra.


Sen skulle vi se en film mer för barnen och då blev
det Ponyo. Tyvärr kom jag inte på hur man skulle få
svenskt tal så vi såg den på japanska medan mina
gäster hittade på dialogen. ;)

Sen kom min älskling hem från Gävle där han
varit och tittat på hockey & haft skoj med gamla
kompisar och han fick inte alls det varma välkomnande
jag hade tänkt ge honom. Hungersboven ställde
till det igen.

Förlåt älskling! Jag är så glad att du är hemma igen!!

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Då fick han i alla fall se Brynäs vinna. :)
Avatar var underbar. Har bara sett den en gång på bio, men vi har köpt filmen och jag ska absolut se om den vid tillfälle.
Kram!

IngelaMollly sa...

Han förlät nog dig direkt ;-)Tack fina Emma för din omtanke! Kram!

Omentjej sa...

Camilla: Mm, det var han nöjd med!

Molly: Stor kram!!