fredag 28 januari 2011

Om en fredag

Slutade tidigare idag, var så in i jorden trött och
pappa var ändå på stan så jag fick lift hem kl. tre.

Nu har jag lyssnat på fin musik och gjort en cheesecake.
Drog ner på grädden och ökade på mängden ägg,
hoppas det var en lika bra idé som jag inbillar mig.

När Daniel kommit hem ska vi knata över till mor & far
för att äta lite och se På spåret. Jag känner alltid större
behov av att vara nära min familj när jag är bekymrad.
Men nu ska jag inte grubbla mer, det är ingen fara!

3 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Vännen, vad är det nu jag har missat? Tänker på dig! Kram!

Petra sa...

Stora styrkekramar. Du skall se att allt kommer gå bra.

Omentjej sa...

Molly: Stor knöl i magen (bör vara ett myom) som de ska kolla upp ännu en gång. Kram!

Petra: Tack, efter ordentligt med sömn känns det bättre. Kram!