söndag 23 januari 2011

New York-tips?

Ok, ös på med era bästa tips please! :)

4 kommentarer:

S sa...

OJ! Jag kanske har en del tips... Kan börja med ett så länge. Åk inte ut till Frihetstanten. Heeelt onödigt. Åk ner till spetsen och fota henne på håll. Det räcket gott och väl. Det blåser ändå bara där ute.

IngelaMollly sa...

Åh så härligt Emma! Min man är där just nu, tyvärr har jag aldrig varit där så jag kan nog inte tipsa om ngt...skulle vara det där Magnolia Bakery, ser ruggigt gott ut därifrån. Kram!

S sa...

Här har du en bra länk: http://ettannatnewyork.blogspot.com/

Omentjej sa...

S: Vi hade tänkt åka till Ellis Island och passa på att spana på gudinnan under tiden, känns inte helt nödvändigt att trängas nedanför henne.

Molly: Det ska verkligen bli härligt, jag kanske listar några egna tips när jag kommer hem. :)

S: Tack!!