måndag 5 april 2010

Skorna då...

Hemma igen! Vi skulle på en visning 14.45
och sedan har vi ätit och tittat på film.
Nu har jag myst ner mig i soffan och ska läsa ikapp. =)
Visningen var en lägenhet på 109 kvm, 5 rok, öppen spis.
Gammal och egentligen fin, men väldigt sliten.
Jag har ju lovat bilder på skorna. Jag vet inte hur bra
kvalitet det är men de verkar bra. Allt från Deichmann.
De hade jättemycket fint, skorna kostade 229 kr/par
och stövlarna (ingen bra bild) 349 kr.

Innan helgen var min plan att vi skulle fixa balkongen
idag, men efter en hemresa i snöyra lade jag ned det
projektet... det får bli en senare fråga. :)

3 kommentarer:

Petra sa...

Snygga skor.

Fru Venus sa...

D brukar ha snygga skor, de röda skulle jag kunna ta tvärt! :-) För övrigt ÄLSKAR jag gamla slitna lägenheter som man kan fixa lite i!

Omentjej sa...

Petra: mm =)

Fru Venus: De röda är superfina, de bruna köpte jag mest för att jag behöver nya vardagsskor. =) Jag skulle önska att jag var lite mer för att fixa och renovera, men jag är för lat. :D