söndag 18 april 2010

Mer balkongshopping



Jag är fortfarande öm i hela magen och det är
långt ifrån hundra, men det är iaf. bättre nu och
jag kunde vara med på dagens första husvisning
samt besöka Coop. Coop är ett fascinerande ställe
tycker jag, det är som från en svunnen tid och man
kan köpa precis allt.

Jag köpte en liten rhododendron till balkongen. Jag har ingen aning om vad det blir för färg men det spelar mindre roll. När vi flyttar planterar vi såklart ut den. Jag älskar rhododendron! Särskilt när det är massor av buskar och de blommar i olika färger. Så mäktigt. Kl. 16 ska vi titta på det här stället.

3 kommentarer:

Petra sa...

Vad fint radhuset är. Lycka till.

Fru Venus sa...

Nu vet jag inte riktigt vad jag tittat på när jag ser att Petra skriver om radhus!? Men jag gillar båda husen, men det första allra bäst, de verkar gilla färger :-) och köket var JÄTTEFINT! Lycka till! PS. när du ska plantera din rhodda så hör gärna av dig, jag är "expert" på dom :-)

Omentjej sa...

Petra: Hm.. radhuset? :) :) :)

Fru Venus: första huset var jättefint på övre planet. BV var inte lika fin, men det kan man ju fixa. Tomten var jättemysig. Hus nr 2 = fint, men mkt mer jobb. Haha, jag återkommer ang. rhoddan. =)