fredag 9 april 2010

AW-ångest

Internet började strejka igår. Hoppas det har lagat
sig till helgen!

Ikväll har jag sagt att jag ska hänga med på AW med
ett gäng tjejer/damer på jobbet. Jag vill inte.
1) Jag har absolut ingen lust
2) Vill inte heller cykla hem ensam i regnet
3) Tycker inte ens om hälften av brudarna
4) Jag är trött

I stället vill jag
1) Köpa balkonggrejer trots regnet
2) Se en film med min älskling
3) Äta något gott som vi själva lagat
4) Skrota runt i mina mysbyxor

Vad ska ni göra ikväll?

3 kommentarer:

Petra sa...

Då tackar du nej tycker jag. Följ magkänslan. Det blir oftast bäst så.
Kram

Frida sa...

äta tacos (med quornfärs), mysa med kidsen och däcka i soffan efter deras insomning. Kanske nåt gott att tugga på/dricka...

skit i AWn!

Omentjej sa...

Petra: Ja, nu är det gjort, tack! Kram!

Frida: Åh, perfekt fredag! Jag skiter i AW:n!! =) Kram