tisdag 27 april 2010

Saker som händer framöver...

30 april - Ev. kalas
6-7 maj - jobb + AW i Stockholm
7 maj - AW i Västerås
8 el. 9 maj - Färna herrgård över dagen
12-16 maj - Stugan, syster E fyller år
23 maj - pappa fyller år, 1-årig bröllopsdag E&P
26-27 maj - konferens på finlandsfärja
28-30 maj - stugan? Eller friluftsdag m. jobbet.
8 juni - mamma fyller år
11-13 juni - bröllopshelg!
19 juni - prinsessbröllop = kalas! :)
21 juni - jag fyller år
24-27 juni - Midsommar i stugan

Sen är det en faktureringsvecka och sen är det semester.
Jodå, jag ska nog klara mig fram till dess... :)

6 kommentarer:

Petra sa...

Vad roliga saker du har framför dig. Hoppas att värmen också kommer snart. Kram

S sa...

Jösses, snart är sommaren över!

Närå! Skoj att ha saker att göra och skoj att sommaren är så nära, så nära!!

Frida sa...

wow, mycket skoj! vi ska stå och spela längs kortegevägen på Prinsessbröllopet!

Fru Venus sa...

Hmm...jag såg ingen resa till Åland inplanerad? ;-)

Librarybeth sa...

Häpp! Det var en lång men rolig lista! Och när man listar prylar så där så verkar tiden gå märkligt fort!

Omentjej sa...

Petra: Älskar våren och allt skoj som brukar ske! Jaaa, värme vill vi ha! Kram!

S: Tiden till midsommar gick verkligen i flygande fläng när jag stolpade.. Snart är det verkligen sommar, wiee! =)

Frida: Åh första parkett! Jag ska spana efter dig (från tv-soffan alltså)! Tänkte såklart att vi ska hinna ses innan semestern också. 

Fru Venus: Det är synd att vi inte ska stanna till där på konferensen. Men det kanske blir en tur till Åland senare!

Librarybeth: Ja visst är det så! Underbart att ha så mycket att se fram emot. Försökte trycka in en resa till Barcelona också, men sen insåg jag att det är skönt att ha någon helg som inte är uppbokad.