lördag 10 april 2010

Prisa skatteåterbäringen!

Gårdagen blev liksom bara bättre och bättre,
i brevlådan låg mina deklarationspapper -
6 398 sköna riksdaler får jag tillbaka.

Eftersom jag har noll koll räknade jag inte med
att få något, finfin överraskning. =)

Här pågår världens slappaste och skönaste
lördagsledighet. Jag sov så hårt att halva överkroppen
hade domnat bort och jag såg ut som Marty Feldman
i "Det våras för Frankenstein" när jag gick upp... :D

Om ett tag blir det en liten shoppingrunda, trots
gråväder och duggregn ska planerna genomföras.
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Miss M sa...

CONGRATS sweetie...
Själv får jag nästan 6000 riksdaler och känner mig också helnöjd =)

Ha en skön lördag!

Fru Venus sa...

Jag måste bo i fel land, för ungefär så mycket fick jag betala när det begav sig i december...:-/ De e bara å shoppa på då! Kram

Omentjej sa...

Miss M: Tack - detsamma! =) Kram!

Fru Venus: åh vad trist, jag brukar få betala, men bara några hundralappar. Kram!