måndag 5 april 2010

Me so happy!


Jag har fått denna fina award av både Molly och Librarybeth
och det gör mig alldeles varm inuti. Tack raringar!

10 saker som gör mig glad ska jag lista. Svårt att välja så
jag tar det som först poppar upp:
- katter gör mig alltid glad
- pussla, gärna med hela familjen som nu i påsk
- middagar i glatt sällskap
- sjunga (ibland sjunger jag istf. att prata)
- sitta på långbänken i stugan och läsa, dricka kaffe, sola, osv.
- bloggen & alla fina bloggvänner!
- klänningar och skor och väskor
- hela min underbara stora familj
- prata trams, jönsa runt och vara barnslig
- sovmorgon

Igår hittade jag på en sång om hur underbart livet är, ibland
känner man liksom att det inte kan bli bättre. Svåger och
systerdotter spände på sig slalomskidorna och åkte på tomten,
vi andra stod i solen och njöt av livet.

Jag vill ge denna award till alla mina fina besökare.
Tack för att ni kommer hit och förgyller mina dagar!

4 kommentarer:

Petra sa...

Det är jag som skall tacka att du förgyller min dag :-)

Fru Venus sa...

Känns riktigt bra att ha hittat hit :-)

IngelaMollly sa...

Tack för att du förgyller mina dagar finaste Emma!

Omentjej sa...

Petra: dubbelförgyllning alltså, underbart! =)

Fru Venus: Tack detsamma! =)

Molly: Tack detsamma! =)