måndag 19 april 2010

Familjemedlemmar

Jag har världens bästa familj.
Med familj menar jag inte bara mamma, pappa
och syskon, utan hela min stora familj.

Bland fina mostrar/morbröder och kusiner vill jag
idag särskilt nämna min underbara faster M och farbror A
(även kapten R kallad).

Min faster och farbror är ett alla tiders fint par, de vet
verkligen hur man njuter av livet och de är alltid så
positiva och glada. Man mår finemang när man träffar
dem!

Nu har de hittat till min blogg och då vill jag såklart
önska dem extra varmt välkomna hit!

Det var på deras bröllop jag upptäckte champagne för
första gången och obemärkt hann få i mig ett gäng slattar.
Då var jag fem år, sen höll jag mig lugn länge länge. =)

2 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha ha ja vilket fint barndomsminne du har från det bröllopet:)

Omentjej sa...

Mie: haha, de fina vanorna kom tidigt... ;)