tisdag 20 april 2010

Nu ska det bli ett bröllop...

Vilken alldeles underbar inbjudan det låg i min
brevlåda!! Handmålad och handtextad!

Min kära kusin & hans fina fina fästmö ska
gifta sig i juni! Fin tradition det här med bröllop
på försommaren! :)

Jag blev så rörd när jag började tänka på att de
ska gifta sig att tårarna trillade.
Sen började jag såklart att tänka på den här tiden
förra året när vi var mitt uppe i allt inför min
älskade systers bröllop, då blev jag ännu mer rörd.

Åh vad roligt, hurra hurra!

(...och vilken berg- och dalbanedag!)

5 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Åh vad roligt! Vi är också bjudna på bröllop i juni, ett enklare sådant men ett bröllop är alltid ett bröllog =)

Frida sa...

åh, jag vill också gå på bröllop!! Är det kusin P?

Omentjej sa...

Molly: åh vad härligt, ja ett bröllop är alltid ljuvligt oavsett inramning! :)

Frida: Mm, stämmer bra! =) Alla borde få gå på bröllop minst en gång om året!

Frida sa...

hihi, jag borde blivit bjuden ju ;)

Omentjej sa...

Frida: hihi :)