torsdag 22 april 2010

Om Änglavakt

Det finns filmer som får en att känna helt annorlunda...
Ni vet när man blir alldeles uppfylld av en speciell
känsla som inte riktigt går att förklara, man vet
egentligen inte vad man vill men det känns som att man
kanske, möjligen kan göra allting lite bättre?

Så känner jag efter att ha sett Änglavakt.
Den var inte alls som jag trodde. Jag trodde det skulle
vara en bra svensk film. Men det visade sig vara en
alldeles fantastisk film. Underbar. Tankeväckande.

Jag rekommenderar er alla att se den.
Glöm inte näsdukar.

5 kommentarer:

Petra sa...

Vad bra att den var bra. Hoppas att den kommer ut på DVD snart. Kram

Fru Venus sa...

Okey, ska rusta mig med en hushållspappersrulle sen då ;-) Kram

Omentjej sa...

Petra: Ja, tur det inte är som förr, då tog det väl ett par år.. =)

Fru Venus: Yes, bra idé. =)

Librarybeth sa...

Bra, nu har jag noterat den på min film-att-se-lista! En tackar så mycket för tipset!

Omentjej sa...

Librarybeth: Vassego!