fredag 9 april 2010

Livet är underbart

Vi lagade inte egen mat, men vad gör det?
Pizza och ett glas rött behöver ju inte heller vara fel.
Småkottarna har fortfarande påsklov hos mormor
och morfar, så slipper de gå upp tidigt. Mamma hade
flätat lilla E. Vi har halkigt hår i vår familj så det är
svårt att få det att sitta men fint är det. =)
Och köket var superfint!
Medan jag väntade på bussen hann jag in på H&M.
Kom ut med en klänning. Tror den satt ganska bra,
provade den hos m&p över mina andra kläder.
Vi tittar på Walk the Line (har en paus just nu)
och solen tittade fram efter en hel dag med regn.
Jag myser massor. :)

8 kommentarer:

Frida sa...

så härligt! Walk the line är en så underbar film! hoppas resten av kvällen blir fortsatt fin.

Petra sa...

Så härligt det låter. Vinet finns här också men istället för pizza är det taccos som gäller. Kram

Fru Venus sa...

Snygg klänning :-) och Walk the line är underbar, har sett den 2 ggr nu! Myspys nu bara :-)

Librarybeth sa...

Toppenläcker klänning!!!! Gillar också den filmen, vi såg Upp här ikväll, undrar om jag orkar en film till ikväll?

IngelaMollly sa...

Jag kan nästan bli lite avundsjuk på den fantastiska familjesammanhållningen ni har fast är det ngn som är värd den så är det du! Kram!

Omentjej sa...

Frida: Tack det blev den, och filmen var fantastisk. =)

Petra: Åh vi pratade om tacos, men sen orkade vi inte hacka och greja. =) Kram

Fru Venus: Jag blev störtkär i både klänningen och filmen. Tack!

Librarybeth: Åh, Upp är ju också jättebra! Orkade du en till? Mm, klänningen är fab!

Molly: Tack! :) Jag är verkligen lyckligt lottad som har alla samlade! Kram!

Att ha det gott sa...

låter härligt
Hur många barn har du??

Omentjej sa...

Att ha det gott: Inga, tyvärr. Det är syrrans barn. :) Men jag älskar dem som vore de mina egna.