lördag 27 mars 2010

Vernissage

Idag ska jag på Vernissage på Ekströms konst med
mamma och pappa & syrran. Tack för tipset mor&far.
Sedan blir det kanske en liten sväng på stan.

Därefter följer jag med hem till föräldrarna.
Mr D som var på hockeyavslutning med sitt gäng igår,
gick upp kl. 6.00 idag för att spela hockeyturnering i
Eskiltstuna med ett annat gäng hela dagen. Stolligt.
Men får man göra något man älskar är uppoffringen
inte lika stor förstås.

Själv låg jag kvar och trynade till 9.00, hade tänkt
lösa Mello själv men kom på att vi kan göra det till
frukost imorgon.

Nu morgonmyser jag för fullt! Nu är det mindre än
en vecka till påsk! Och inatt: sommartid!

3 kommentarer:

S sa...

Trevlig dag!

Petra sa...

Hoppas att du har haft en bra dag. Kram

Omentjej sa...

S: Tack! Trevlig kväll!

Petra: Tack, det har jag och hoppas du också haft det! Kram!