tisdag 16 mars 2010

Inatt jag drömde...

Min nya pojkvän?

Inatt drömde jag bl.a. att syrran skulle skicka brev till Dregen,
och han själv var också där. Han plitade ner något och jag frågade
om han var tvungen att skriva adressen på ett brev till sig själv.

Nej svarade han, sedan skrev han en lapp till mig. Där stod:
”Det är vi två”. Vi lämnade postkontoret och gick in i ett annat
rum (som visade sig vara ett av konferensrummen på jobbet)
och pussades.

Hm... vadan detta?

:D (Vill bara tillägga att jag aldrig suktat efter Dregen.)

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Haha, ibland kan man börja undra vad ens undermedvetna vill säga en - inte sant!!!

Omentjej sa...

Librarybeth: eller hur! Haha

Lea sa...

Ibland undrar man vart man får allt ifrån! här kommer tips på vad drömmar kan betyda:

http://www.lista.se/listor/mrkliga-frklaringar-p-vad-din-drm-kan-betyda-1051/

Omentjej sa...

Lea: Haha, ja verkligen. Tack! för länken. =)