måndag 8 mars 2010

Kloka, vackra kvinnor!

I hela mitt liv har jag varit omgiven av vackra,
goda och underbara kvinnor. Kolla bara:

* min makalösa mamma som jag skattar så högt

* mina älskade systrar & systerdotter som jag vore halv utan

* mitt gäng: Johanna, Frida, Lisa, Jessica - love you!

* mina fastrar och mostrar och andra fina släktingar

* alla mina fina vänner i Västerås

* alla mina härliga fantastiska bloggvänner som förgyller mina dagar! (Särskilt tack till Miss M som inspirerade till detta inlägg!)

* de starka fantastiska kvinnor som inte längre lever, mina gamla

Till alla dessa kvinnor - All min kärlek!
Vad vore livet utan er? Pussar och kramar!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Love you too! Även om vi ses för sällan... när kommer du hit egentligen? :)

Omentjej sa...

Johanna: Eller hur?! Miss u! Snart kommer jag!! :D Återkommer om det! Kram!

Miss M sa...

Åh vad kul att inspirera någon så
<3 kärlek till dig Emma! KRAM

Omentjej sa...

Miss M: du inspirerar mig ständigt! KRAM!!