söndag 28 mars 2010

Björnbärsstigen

Jag har alltid älskat böckerna och filmerna om
Björnbärsstigen. Kommer ni ihåg?

Idag var vi och tittade på ett hus på Björnbärsgatan.
Häftigt, massor av ljus som strömmade in, jag tycker
om det. Men... köket är trångt och instängt (jag vill
ha ett stort kök med matplats) och det är ju en del
jobb på huset. Fast om jag bodde där skulle jag låtsas
att jag bodde på Björnbärsstigen. =)

Sen var vi och tittade på ett hus alldeles nära. Dyrt.
Men fint.

Ikväll: Bio, Alice i underlandet, för nu har även
Västerås fått en 3D-salong.

Strax: pasta med halloumi, paprika och zucchini.

7 kommentarer:

Petra sa...

Den där kommer jag ihåg och jag älskade den.
ha en trevlig kväll.

Camillas dagar sa...

Hej! Vad kul att du hittade min blogg och att du lämnade en kommentar. Har läst lite här, bland filmtips och annat. Du har en jättemysig blogg, hit kommer jag tillbaka! Jag vill både se "Shutter island" och "Alice i underlandet".
Trevligt att gå på husvisning också !
Ha en fortsatt fin söndag!

Frida sa...

shit, fint hus! ett sånt skulle kosta 5 mille i Uppsala :(

S sa...

Jag lovar att komma på bloggfest i tremiljonershuset! I poolen då. Såklart.

Omentjej sa...

Petra: Underbara historier! Tack detsamma!

Camilla: Hej! Jag har varit in hos dig också, gillar din blogg jättemkt, jag vet inte varför jag inte lagt till dig bland mina länkar, men det ska jag åtgärda! Tack detsamma!

Frida: Hu, ruskiga huspriser. Man kanske skulle dra sig ut på landet. Eller norrut. :D

S: Jippi, party! Välkommen!

Att ha det gott sa...

Vilka fina hus
Jag tror att det första skulle passat mig
Där står redan min soffa ser jag

Omentjej sa...

Att ha det gott: haha, bara att flytta in då! =)