fredag 26 mars 2010

Om filmen och ikväll

Filmen var grymt bra. Fast en av cheferna som satt precis
bredvid mig (och är lite rastlös) hoppade upp direkt efter filmen
och utbrast ”det här var det värsta jävla skit jag nånsin sett”.
Haha, jag håller absolut inte med. Nu vill jag läsa boken också.

Efteråt blev det ju pubbesök, hamburgare med pommes och öl.
Gött. Vi satt kvar till elva och sen var det direkt hem & knoppa.
Mycket trevlig kväll! Problemet idag är att eftersom det kändes
som fredag igår, så känns det ju inte alls som att man borde vara
på jobbet idag – för då lär det ju vara helg nu!
Men jag tror jag löser det genom att sluta lite tidigare.
Tre eller halv fyra tror jag.

Sen ska jag handla lite gott, kanske kika in i några trevliga
affärer, gå hem och läsa senaste Damernas värld och dricka en
kopp te.

Ikväll är jag solokvist och då blir det antingen Miss Marple och
Ett fall för Frost på tv, eller så plockar jag fram något av följande:
Stolthet och Fördom (BBC, alltid), Amadeus eller Gilmore girls.
Mysigt. =)

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Det där låter som en trevlig kväll när man är solo. Man kan ALLTID slänga in lite Austen om man får långtråkigt :)

Petra sa...

Boken är ännu bättre! Kram

Omentjej sa...

Librarybeth: Precis, Austen räddar i alla lägen. =)

Petra: strålande! Kram