fredag 19 mars 2010

Fredagsshopping

Vi var inte hemma förrän kl. sju, men nu sitter jag nytränad
och nyduschad i mina älskade mysbyxor och väntar på min
kronärtskocka. =)

Vi shoppade. Först ut var plantagen.
Två minipåskliljor + kruka, pärlhyacinth och persiljefrön.
På jobbet köpte jag ett armband från "Våga" av en kollega.
Sen Ikea. Korg till småpryttlar, vita lådor, rosa kuddfodral,
doftljus, ram, tesil och mandelägg. Mums.


Därefter Ica Maxi. Pust... Men nu känns det alla tiders.
Ett glas vitt i väntan på maten... som kommer nu!
Mys på nu mina vänner!! =)

4 kommentarer:

Librarybeth sa...

Wow, vilket tempo!!! Imponerande! Och så gott det känns när man rasslat igenom sin att-göra-lista. Ha en riktigt skön helg!!!

Librarybeth sa...

...och vad mycket fint det blev av din shopping! Fint armband!!

Frida sa...

vilken pärs, jag förstår att du är trött!

Omentjej sa...

Librarybeth: Jag för trött för att orka bli stressad och som sagt, det kändes riktigt fint efteråt. Ha en riktigt skön helg du med!

Frida: Eller hur, men jag somnade bra gott igår. :D