onsdag 31 mars 2010

Sjalfrossa

Jag har fått en sjal idag!
För en tid sedan hade jag skickat in en sån där lapp
om tre nummer av Kattis som jag hade glömt bort.
Jag glömde även bort räkningen (hoppsan) men det
är åtgärdat nu... ;)
Jag hade redan köpt första numret jag fick. Och andra
numret var prissänkt till 29 kr. Typiskt. =D
Men så fick jag en sjal också. Härliga färger! Jag hade
nog inte köpt den själv, men jag gillar den.
Eftersom jag visat upp tre nya sjalar på två dagar
kan jag ju passa på att visa den fina sjalen som min
moster gjorde till mig förra våren. Lätt, varm och skön.
I vår kommer ni alltså finna mig insvept i olika sjalar.
Jag får byta efter humör.

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Mycket vackra scarfs allesammans! Jag är ett totalt scarffan, ett toppenplagg. Du får linda in dig i en scarf i Hälsingland och ha en skön ledighet!

IngelaMollly sa...

Vilka underbara sjalar =) Ha det bäst i ditt älskade Hälsingland.

Omentjej sa...

Librarybeth: Tack, ha en riktigt skön påsk du med! =)

Molly: Tack kära du! =)