måndag 1 mars 2010

Ruggigt

Enda fördelen med att vara sjuk idag är att
slippa gå ut i ruskvädret. Det stormar ute.

Panghuvudvärk och ont i halsen/hosta.
D gick upp 4.30 imorse igen, men denna gång
för att åka till Tyskland. Tillbaka på fredag.

Ikväll ska jag se en film och lägga mig tidigt.
Igår såg vi Nyckeln till frihet som jag inte sett
sedan den var ny. Skönt att inte minnas allt.
Och den är så himla bra!

I helgen åkte jag förresten skoter för första
gången. Det var ganska roligt. Åkte alltså,
köra överlämnar jag åt andra. ;)

3 kommentarer:

Frida sa...

Stackars sjuka oss. Jag fick trotsa stormen för att hämta tjejerna från dagmamman. Trodde inte att jag skulle ta mig hem!

S sa...

Köra som är så roligt!!

Men jag tycker att du ska köpa dig ett bättre immunförsvar..din stackare.

Omentjej sa...

Frida: Åh fy det förstår jag, det var hemskt ute! Mm, stackars oss! Kram!

S: Åh fy, jag skulle bara orsaka katastrof. =D Men ok det kan nog vara skoj... Yes, jag är på jakt efter ett sådant! Kram!