torsdag 16 april 2009

mailsnurr

Usch, jag vet inte om jag är mest arg, ledsen eller
besviken. Alla tre känslor har jag i alla fall.

Jag vet ju att man ska vara försiktig med vad man
mailar, men vissa kollegor tror man ju att man ska
kunna lita på till 100%. Ack nej fick jag lära mig idag.

Det var egentligen ingen katastrof, men det var ett
mail som jag inte alls vill skulle spridas och det hade
hon skickat vidare till en av cheferna. Jaha.
Tack. Så jävla mycket. :( Nu är det slut på att vara
personlig med henne i alla fall. Trist.

4 kommentarer:

Miss M sa...

Gah, vilket j-vla as rent ut sagt:( men vet vad du menar, det är minsann få man kan lite på, på sin arbetsplats, här springer de flesta till chefen med minsta lilla sak de kan slicka röv med *hata*

IngelaMollly sa...

Nej fy bubblan vad trist! Alltid jobbigt att få lära sig the hard way också. På ¨äldre dar¨ har jag blivit väldigt försiktig med vad jag skriver just för sådana här saker. nu vet du i alla fall en du inte kan lita på.

S sa...

Fy så tråkigt. Och otroligt dåligt av din kollega!

Omentjej sa...

Alla: tack för era sympatier, det värmer ska ni veta! Kramar!