tisdag 28 april 2009

Cykel & sång

Nu ska jag snart cykla hem till
syrrans bästis tillsammans med
andra syrran. Vi ska provsjunga ihop
för att avgöra vilken låt vi ska välja
till bröllopet.

Vi väljer mellan:
För kärlekens skull
Kärleken förde oss samman
Jag ger dig min morgon

Inget nytt alltså.
Ev. väljer vi på Älska mig också,
det beror på om jag hellre ska sjunga
någon av de tre ovan solo.
Gah, alla dessa svåra beslut.

Vilken tycker ni passar bäst som solo
resp. gemensam sång? (Generellt, jag
vet ju att ni inte vet hur vi låter... ;)

5 kommentarer:

Miss M sa...

Personligen så älskar jag "kärleken förde oss samman" så jag går på den =)

Lycka till nu vännen =)

anna sa...

mitt val är "Jag ger dig min morgon" den texten tycker jag är helt grym.

IngelaMollly sa...

Och 3:e valet: ¨för kärlekens skull¨ så mycket hjälp fick du av oss ;-)

Frida sa...

Jag röstar på "Jag ger dig min morgon", de andra två är så grymt bröllops-uttjatade (men det är ju bara min åsikt. gillar man låten så gör man. jag gillar inte de första två. men jag gillar nog inte samma saker som andra, vi hade ju lite okonventionella bröllops-sånger (Come rain or shine och Something stupid)).

Omentjej sa...

Alla: tack för era åsikter! :) Se nästa inlägg...

Frida: ni hade jättefina låtar, härligt när det är annorlunda!