tisdag 21 april 2009

Möhippetips?!

För att ev. lindra min huvudvärk något ska jag
ta tag i en sak som stressar mig... genom att fråga
om ni har tips på saker att göra på möhippan?!

Vi har dagen ganska uppbokad, men jag vill gärna
ha någon liten lek eller tips på frågor man kan ställa.
Vore lite kul om vi på möhippan ställer frågor som
sedan ställs till brudgummen på svensexan.

Det behöver inte alls vara något märkvärdigt.
Tips på något bruden kan göra och lämna i
morgongåva vore också bra. Jag har två
champagneglas som jag tänkte att hon kanske
kunde dekorera, men jag vet inte hur eller med vad?
Jag hade velat att hon skulle rista in mönster i så fall
men det verkar ju bara finnas glasfärg på panduro?

Det är bara en månad kvar nu!

4 kommentarer:

Mie sa...

Hoppas huvudvärken släpper så du kan börja poppa fram en massa bra tips!

Omentjej sa...

Mie: å tack! Jag brukar jobba bäst under press så det ordnar sig nog. :)

Miss M sa...

Åh, jag har ett jättebra tips, köp "sanning och konsekvens" eller "jag har aldrig" spelen, i kortleksform. Du vet det där man gjorde när man var yngre, nu finns det i mer uppdaterad version för oss äldre *skitkul* Ligger runt hundralappen :)

Omentjej sa...

Miss M: tack, superbra tips!!