tisdag 14 april 2009

Påskpresent i efterskott!


Det bästa med att ha varit bortkopplad några dagar är
att det finns massor med nya härliga inlägg på alla mina
favoritbloggar!
Ännu roligare är att kolla sin egen blogg och hitta denna fina
påskhälsning från både Miss M och Molly!! Jag ger den
tillbaka till de underbara M-flickorna!! Dessutom vill jag i
efterskott skicka denna hälsning till fraidi, S, Skumme,
Ni härliga, driftiga, starka tjejer!! Tack för att ni förgyller
dagarna för mig! Tack också till alla som besöker min sida,
ni är också bäst!! Kram!

8 kommentarer:

IngelaMollly sa...

Välkommen tillbaka =)

Omentjej sa...

Molly: tack!!

Miss M sa...

Den var du så värd :)

välkommen tillbaka, har saknat dina inägg =)

Omentjej sa...

Miss M: tack! Vilken skön känsla att ha varit saknad!

S sa...

Nämen oj, TACK!

Omentjej sa...

S: vassego, men det var ju självklart! =)

Skumme sa...

Jaså det var DU som gömde dig bakom denna blog, kikade in för länge sedan men då var den betydligt mer anonym ;-). Kul! Ska bli skoj att följa framöver! Kram från oss alla!

Omentjej sa...

Skumme: Haha, yes, jag har kommit ut ur bloggarderoben litegrann i alla fall... Kul att ha dig här, välkommen! Kramar tillbaka!! :)