torsdag 9 april 2009

Jädra SF

Det blev ingen bio igår... :( När vi kom ner till
Filmstaden och jag skulle lösa in biljetterna
visade det sig att just igår gick inte filmen!!
Jag som hade kollat och dubbelkollat alla tider!!
Det blev väl för mycket att hålla reda på...
Extremt snopet var det i alla fall.

Jag ska se filmen och då återkommer jag med
recension!!

Eftersom vi ändå var på stan ägnade vi oss åt
lite shopping i stället, tröstshopping kanske. ;)

Jag fyndade två koftor på rea, 99 pix stycket.

Denna blå hade jag sneglat på förut, jättesöt!

Denna härligt gladgröna har jag på mig idag,
till grå rutig kjol.

Fixade påskägg till syskonbarnen.
Lite godis & ett par prylar men inget proppat godisägg.
Förra året fick de mer pennor och sådant, men det är ju
trots allt påsk och då tycker jag godis är ok! =)
Det blev en liten bukett blå pärlhyacinter från Sia också.
Och nu är det slutspurt inför ledigheten!!

4 kommentarer:

Miss M sa...

Nah, vad tråkigt :( sånt där brukar bara hända mig :)
men vilka ursöta "tröstkoftor" du fick tag på ist. Jag älskar den gröna :)

Omentjej sa...

Miss M: hade det inte varit för koftorna hade jag nog gått hem & gråtit! Så urtypiskt! Men jag ger inte upp! =) Båda är från H&M, det kanske jag inte skrev... (Finns även i andra fina färger). =)

IngelaMollly sa...

Men vad snopet...Bra att du tröstade dig med shopping; koftorna hur fina som helst! Får man kanske se en liten bild?...

Omentjej sa...

Molly: visst är de? Kanske blir en bild nästa vecka, hinner tyvärr inte nu. Ska ju på semester!! =)