fredag 5 februari 2010

Premiärsurf och fredagsmys

Första gången jag bloggar från nya datorn!
Den är fin, snabb, bra, men ack så irriterande.
Jag är konservativ och gillar när saker fungerar
som jag är van. Här är det omflyttat. Morr!

Fredagsmums ikväll består av Salami Milano,
vildsvinssalami, prosciutto, provolone- och
pecorinoost samt röd pesto, oliver och
rosmarinkex. En italiensk buffé helt enkelt.
Nu längtar jag till kl. 20 och "På spåret".

Jobbdagen avslutade jag till tonerna av Sammy
Rimingtons underbara musik. Här snackar vi
ljuva barndomsminnen! Sammy Rimington är
för alltid förknippat med festliga tillfällen och
strålande humör. Kalasmusik!

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Frida sa...

åh, du måste bjuda mig på middag nån gång! hoppas du får en fin helg.

Omentjej sa...

Frida: du är ALLTID välkommen, men ja något mer organiserat ska vi se till att ordna! =) Tack det samma, ha det riktigt riktigt bra nu! =) Kram!

Koola Viola sa...

Trevli helg på dig med :o)

Omentjej sa...

Koola Viola: tack kära du! :)

IngelaMollly sa...

Tack detsamma Emma, det är så härligt att få läsa om alla dina musik- och matupplevelser =)

Omentjej sa...

Molly: tack för det, vad glad jag blir! :)