fredag 26 februari 2010

En fredagslista

Jag lånar en lista från fina Hälsingemamma.

DAGENS:
bästa: det är fredag!

frukost: fredagsfruppe på jobbet, ciabatta med ost/paprika samt skinka/salami, kaffe & juice.

utmaning: hahaha, att inte förgås av leda kanske. Jag har för lugnt på jobbet idag.

stress: =ingen stress, jag blir stressad över allt. Det normala är kaos = stress. Idag när det är lugnt blir jag stressad över att det inte är som vanligt. Psycho, anyone?

middag: spännande nog vet jag inte, skall resa bort så maten blir en överraskning, men något gott blir det garanterat.

besök: vi drar ut på landet, norröver.

sötsak: kollega firar sin pension med att bjuda på tårta.

miss: att det blev töväder lagom till att vi skulle testa skotern…

OS: ingen aning, jag hörde att Anja har ont och att damerna är i curlingfinal.

tråkiga: slask och tö. Tur att jag har köpt gummistövlar, det blir nog mitt fashion statement de kommande veckorna (har iofs varit det under snökaoset också :D).

piggaste: någon som vet? Förresten, hundarna när vi kommer fram måste det ju bli!

sköna: resa bort, koppla av.

Inga kommentarer: