måndag 22 februari 2010

JIPPI!

Strejken på Lufthansa är avblåst!
Mamma och pappa kommer iväg på sin resa
till Kina! Underbara nyheter, det är så häftigt
att de ska åka dit!!

Shit vad det är kallt ute! En liten kort promenad
fick nästan luften att gå ur mig, när jag kommit
in blev jag såklart illröd och stekhet och höll på
att somna på kuppen. Tänk vad väderkänslig
man kan vara. Haha. Inatt planerar jag att sova gott!

Jobbdagen var förresten extremt lugn. Flera sjuka.
Nästan inga mail.

Imorgon svarar jag på frågor! =)

4 kommentarer:

Linda sa...

Vad harligt for dom!!! =)) Varfor valde de Kina? (av nyfikenhet)

Bra for mig ocska da jag planerar ett mote till vilket 23 pers. ska flyga in.....vore trist med all forberedning och sen halla presentationer for mig sjalv....liksom.... Hehehe!
Kram
L

Petra sa...

Vad skönt att de kommer. Kram

S sa...

Åh, dom kommer att få det kanon där borta! Kina är fantastiskt! Skönt att dom kommer iväg. Om du vill ha en Fjällräv-dunjacka borde du be dom köpa en, eller en Canada Goose. Jag köpte en av Canada-sorten för 250 sek. Varm är den och BRA är den.

Jag ångrar dock det grövsta att jag inte köpte en Fjällräv också...250 kr till hade jag faktiskt kunnat unna mig.

Omentjej sa...

Linda: Mamma har velat åka till Kina så länge jag kan minnas! =)
Hoppas mötet gick bra! KRAM!

Petra: superskönt! Kram

S: ja ibland blir man onödigt snål! =) Jag har försökt få dem att shoppa åt mig men de ville inte riktigt lyssna... ;)