måndag 8 februari 2010

Grinfia

Usch, idag är en ledsam dag. Jag är väl inte ensam om att ibland bli så påverkad av vad som händer i min närhet att jag själv hamnar i samma sinnesstämning? Miss M har det jobbigt, min svåger blir aldrig bra (har varit sjuk sedan i höstas), jag blir stressad på jobbet och nu är det säkert pms inblandat också.

Hur som helst har jag bölat på jobbet en lång stund idag och så fort det lugnat sig blossade det upp igen. Puh… Gamla ledsamheter som gjorde sig påminda. Ibland känner jag mig som den värsta ärkeskurken på jorden som gör människor jag tycker om så ledsna. Men jag är kanske inte ensam om det heller…

5 kommentarer:

Miss M sa...

Fina fina Emma som tänker på mig <3
Klart du inte är ensam om att känna dig som värtsa ärkeskurken =/ det gör jag med! Det gör vi alla ibland, trots att vi inte borde göra det! Men att få gråta är ibland som en ventil, man behöver få ut det! Man behöver rensas...
*tyckasyndomdigkramar från mig*

PUSS!

Omentjej sa...

Miss M: tack finaste Malin! Ja du har helt rätt. Stor kram tillbaka! Å puss! =)

Linda sa...

Men Emma!! Usch....inte roligt nar livet inte ler at en =(( Allt ordnar sig tillslut - men ibland behover man bara....liksom....grata ut!! Instammer med Miss M!

Kram pa dig!!
L

IngelaMollly sa...

Nej, du är långt ifrån ensam och för mig brast det ordentligt på jobbet idag ;-/Du är så himla fin och omtänksam Emma =)

Omentjej sa...

Linda: ja, nog är det så, och sen brukar det kännas bättre! Stor kram till dig!

Molly: Åh stackare, igår var en riktig tråkdag i Västerås alltså! Stor kram till dig också!!