onsdag 24 februari 2010

Frågor och Svar!

Tack för era frågor! Då kör vi:

F: Är SÅ nyfiken på varför du är singel, för DU är verkligen tjejen som har allt =)
S: För det första rodnar jag generat, för det är jag verkligen inte, men jag tackar hjärtligt för komplimangen! =)
Jag är inte singel men jag har nog inte varit så tydlig med det. Jag var i princip singel till jag var 25, sen blev det ett långt samboförhållande, sen dök Mr D upp.

F: Jag har uppfattat det som att du har någon som du tycker väldigt mycket om, när och hur träffades ni? Blir det bröllop snart? ;-)
S: Mm, det stämmer. Vi träffades genom jobbet. Jag var sambo och det blev jättejobbigt att bryta och gå en annan väg, men känslorna för D tog över, vi har så kul tillsammans och har så mycket gemensamt. Jag vill jättegärna gifta mig någon gång, det blir en senare fråga. =)

F: Vad uppskatter du mest hos en vän?
S: Det finns såklart massor att uppskatta hos en vän, men det allra viktigaste är nog den där känslan av trygghet, att man alltid finns där för varandra även om man inte pratar eller ses var och varannan dag. När man sedan syns och hörs är det som att ingen tid alls har passerat. Ni vet vad jag menar? =)

4 kommentarer:

Frida sa...

oh, jag vet precis vad du menar, gulltjejen! när åker vi till London?

Omentjej sa...

Frida: Åh gulle dig, när tycker du? Kram!!

IngelaMollly sa...

Härligt, min radar funkar ;-)

Omentjej sa...

Moly: Apselut! :)