lördag 20 februari 2010

Lite oro...

känner jag för min älskling och några vänner
som just nu är på väg till Stockholm för en
konsert, och sen ska hem mitt i natten.

Jag hoppas verkligen att de inte råkar ut för
någon olycka i snöyran. Att sikten är någorlunda
god och att de hinner fram i tid.

För övrigt var AW igår supernajs och jag kom
inte hem till kl. 20 som jag tänkt. Men jag hade
bestämt mig för att gå hem i hyfsad tid så strax
efter 21 knatade jag hemåt. Jädrar vilka härliga
kollegor jag har! :)

4 kommentarer:

Petra sa...

Förstår att du är orolig. Hoppas att du koppla av lite. Kram

IngelaMollly sa...

Det går säkert bra och de vet nog med sig att ta det lugnt och försiktigt.

Miss M sa...

Ja i detta vädret kan man inte vara annat än orolig, men är säker på att de är hemma safe nu =)

KRAMAR till dig!

Omentjej sa...

Petra: jag plockade fram Singstar och såg Morden i Midsomer, det funkade! :) Kram!

Molly: Mm, de är ju ordentliga, men man vet ju inte vad andra tar sig för. Fast jag oroar mig ofta i onödan. =) Kram!

Miss M: Yes, det gick bra!! Kram!