måndag 1 februari 2010

Depeche Mode

My oh my vilken konsert!
Så strålande fantastisk makalös!
När Personal Jesus spelades som sista låt
gungade hela Globen och konserten var över
alldeles alldeles för fort.

För mig var det extra speciellt att se dem
tillsammans med söstra mi eftersom hon var
den som fick mig att börja lyssna på dem.
Allt hon lyssnade på, lyssnade jag på. =)
Bäst var DM och The Cure.

Om resan dit och hem ska jag berätta en annan
gång, det var ett äventyr för sig.
Men däremot ska jag berätta att jag har en alldeles
underbar svåger som hämtade oss mitt i natten och
tryggt körde oss hem sista biten.
Puss på dig, min kära svåger!! =)

Bilder kommer imorgon! =)

2 kommentarer:

Miss M sa...

Åh, jag hade också velat vara där och se Dave gunga på höfterna *suckar djupt* ;)

Omentjej sa...

Miss M: Åh du skulle varit med! Kram!