tisdag 14 juni 2011

Vågen pekar nedåt

Hm, man brukar väl inte gå ned i vikt så här i slutet?
Det har jag gjort, trots att min diet inte varit den mest
hälsosamma (det har slunkit ned både chips, glass &
jordgubbar med gräddmjölk).

Nåväl, hoppas liten är ok därinne i alla fall.
Jag väntar på regnet som är i luften och ska lägga mig
med benen och klappa magen. Det stramar i ärret och
jag känner mig lite allmänt låg och nedstämd.

Update: Aha, det är ju inte lika varmt, kanske inte lika
svullen?

3 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Så kan det nog vara. Man väger mer då det är varmt ute. :)
Hoppas att du känner dig gladare igen.
Kram!

Librarybeth sa...

Mmm, man kan få lite blues så där när man går och längtar och väntar på sin lilla bebis! Keep up the good work. Vila och ladda du med glass! :)

Omentjej sa...

Camilla: Idag är det mycket bättre! Kram!

Beth: Bra idé, will do! :)