fredag 10 juni 2011

Saker som händer i kroppen

Förlåt, nu blir det kroppsfunktioner...

1) Pastaladdning = dålig idé, spydde som en räv inatt.

2) Jag ser att raka mig under armarna igen! Jag har varit
nästan kolsvart under armarna, men igår hade huden
plötsligt återtagit något som liknar den normala tonen.

Spännande, vad som händer med en. :)

För övrigt är det dryga 30 + ute och jag funderar på att gå ut med
min bok och riskera värmeslag eller lägga mig på soffan inne och
försöka ta igen något av nattens ickesömn. Alla dessa svåra beslut...

5 kommentarer:

Frida sa...

Hu, låter som en jobbig natt! Hoppas du får vila lite nu. kram.

Miss M sa...

Håller på att avlida i denna tropiska värme, sover inte heller något OCH borde dessutom också raka mig ;)

Snart Emma, snart <3
KRAM

Omentjej sa...

Frida: Yes, har vilat precis hela dagen. :) Kram!

Miss M: Haha, ja det är inte hellajbans precis... Den där beryktade åskan har vi inte heller sett röken av, skulle faktiskt behövas lite regn åtminstone.
Mm, snart är det dags, magen är nästan nere i golvet nu! Kram!!

Camillas dagar sa...

Nämen uäk! Pastan som såg så god ut på bilden i går. Då vet du att det inte var någon bra idé...
Värmen kan inte vara kul då man är gravid. Själv tål jag den bättre nu då jag medicinerar mot sköldkörteln. Jag var alltid varm tidigare, men nu har jag blivit svalare. Skönt! :) Något positivt i alla fall.
Önskar dig en skön helg!

Omentjej sa...

Camilla: Skönt, det är så jobbigt att vara för varm. Nu efter åskan känns det jättebra, igår kväll svettades jag som bara den fast jag bara satt stilla i soffan kl. 23 på kvällen, outhärdligt! =)
Hoppas du också haft en skön helg!